.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان تحلیف ریاست جمهوری اعلام شد

مراسم تحلیف محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور دولت دهم روز چهارشنبه هفته آینده 14 مرداد برگزار می شود.
حمیدرضا حاجی بابایی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: این مراسم بر اساس اصل 121 قانون اساسی و مواد 188 ، 189 ، 190 و 191 آئین نامه داخلی مجلس انجام می پذیرد و در این مراسم رئیس جمهور ، رئیس قوه قضائیه و رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانی می کنند.
به گفته وی از تاریخ 14 مرداد رئیس جمهور دو هفته فرصت دارد کابینه خود را به مجلس معرفی کند. عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: فرصت مجلس برای دادن رای اعتماد به کابینه یک هفته است و بر این اساس طبق برنامه به نظر می رسد مراسم رای اعتماد به کابینه دهم حداکثر تا ششم شهریور ماه به طول بینجامد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

roushan 4 مرداد 1388
ورزش مازندران ومدیرت ضعیف
آقای علی آبادی چرا ورزش مازندران محکوم به تحمل مدیری ضعیف است؟

ورزش مازندران که روزی در همه رشته ها ومسابقات ملی ، آسیائی و جهانی دارای ورزشکارو مدال آور بودف آن روزهای خوش را دیگربخود نمی بیند وهرچه پیشتر می رویم زردی این بخش مهم در استان ورزش دوست مازندران بیشتر می شود.

آقای علی آبادی که اینک در مسند ریاست سازمان تربیت بدنی کشورقراردارند لطفا پاسخ دهند چرا علیرغم آنکه ارزیابی های خودشان وکارشناسانشان هم در مقایسه عملکرد مدیر فعلی با مدیران گذشته تربیت بدنی مازندران حاکی از سقوط ورزش مازندران است اقدامی برای تغییر مدیریت آن بعمل نمی آورند؟

آیا همین مازندران نبود که در خود مسابقات جهانی کشتی رادید؟

آیا همین مازندران نبود که قهرمانان مدال آور جهانی را درخود پرورش داد ؟ و صدها و هزارها آیاهای دیگر که ریاست تربیت بدنی ایران وهمه اهالی ورزش برآن واقفند.

امروز در اداره کل تربیت بدنی مازندران بسنده شده است به نصب شعارهایی بر صدها پله ساختمانهای اداری اداره کل که این روش را مهمترین وبهترین اقدام در جهت توسعه ورزش استان می دانند.

بنده نمیدانم اگر فرزند شجاع ملت ایران آقای دکتر احمدی نژاد در یک طرح واقدامی ملی در سفرهای استانی نسبت به تخصیص اعتبار کافی برای ایجاد سالنهای ورزشی خواهران وبرادران حرکت نمی کرد واستاندار استان هم پیگیر اجرای صوبه دولت نمی شد آقای مدیرکل تربیت بدنی چه چیزی رادرگزارش عملکرد خویش می داشت؟

شایدآقای علی آبادی نداند که بسیاری ازهیاتهای ورزشی باجنجال ودرگیریهای درونی برگزار شد؟

شاید آقای علی آبادی نداند که برخی ازرسانه های خاص دراستان ارتباط گرم وصمیمی با مدیر کل دارند وبقیه نزد حضرتشان جایگاهی ندارند بگونه ای که جناب مدیر کل حتی به تماسهای مابقی پاسخ نمی دهد؟وحال اینکه علت این ارتباط صمیمی چیست را بگذاریم دیگران وشاید هم آقای مدیر کل ازنگاه خودشان بگویند!!!!

ریاست محترم سازمان تربیت بدنی می داند که رئیس جمهوری عزیزمان همواره خودرادرمعرض دسترسی ملت شریف ایران قرار می دهد ، حتی کسی که از ضعیف ترین اقشار جامعه می باشد ونمی داند که در مازندران مدیر کل تربیت بدنی مدیریست دست یافتنی برای استاندار ونمایندگان مجلس شورای اسلامی وغیر قابل تصور برای دستیابی توسط مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

انتصابهایی که دردوران مدیریت فعلی استان درتربیت بدنی صورت گرفته بدون استثناء همراه با نارضایتیهائی از درون ورزشکاران بوده که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت ودریک سوی دیگر استعفاء وکناره گیریهایی که توسط نخبگان ودست اندرکاران هیئتهای ورزشی صورت می گیرد!

برخی از سفرهایی که مدیر کل انجام داده اند از جمله سفر فرانسه هنوز ابعادودستاوردهای آن برای جامعه اعلام نشده که باگذشت مدتها این رفتارنشانگر آنست که سفر پرهزینه وبلافائده ای راایشان انجام داده اند را هم درکنار کم رنگ شدن حضور ورزشکاران مازندرانی درمیادین ملی ، بین المللی ورزشی جداگانه بررسی کنید؟!

جناب آقای علی آبادی در همین روزهای پایانی عمردولت نهم که برکرسی ریاست سازمان تربیت بدنی کشورتکیه دارید وقبل ازتشکیل دولت دهم یک یادگاری درمازندران بگذاریدوبعنوان باقیات الصالحات پرونده مدیریت ورزشیتان دراولین فرصت بجهت قدردانی از آرای بیش از 70 درصدی مردم شریف مازندران به یاوردلسوزمحرومان جناب آقای دکتراحمدی نژاد ، نسبت به انتصاب مدیری قوی ، مدبر از اردوگاه اصولگرایان اقدام نمائید ونگذارید زنگ خطر سقوط ورزش مازندران بیش ازاین بلند شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.